loading...
کیو ابزار
تبلیغات
علی بازدید : 148 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

متن مداحی کربلا خونمه :

كربلاخونمه، از چی دل بكنم

حق دارم كه بگم، با تو هم وطنم

بارون ِ بارون،چشمای گریون

این شبا گریه عادتم شده

توی رویاشم،كربلا باشم

برای كی دو ساعتم شده

خیلی بی تابم،نكنه خوابم

حالا كه دیگه نوبتم شده

واااكرببلا،واااكرببلا

$$$$$$

باز ببین اومدم، با یه چشمای خیس

جزو گریه كُنات، اسمم و بنویس

من و اشكام،همین و میخوام

كه اینا یادگاری میمونه

مامیریم اما، از ما تو دنیا

یه دنیا بی قراری میمونه

باتومیدونم، دل دیوونم

تو پاییزم بهاری میمونه

بارون ِ بارون،چشمای گریون

این شبا گریه عادتم شده

توی رویاشم،كربلا باشم

برای كی دو ساعتم شده

خیلی بی تابم،نكنه خوابم

حالا كه دیگه نوبتم شده

واااكرببلا،واااكرببلا

$$$$$$$

دنیامیگذره و فكر آخرتم

با تو شك ندارم، غرق مغفرتم

عشق تو پاكه، شكر خداكه

تو هیئت تو سینه زن شدم

اگه یكتاتم، از نوكراتم

از كرم امام حسن شدم

غم تو خوردم آخرش مردم

با پیرهن سیاه كفن شدم

 

QR code
رمز فايل : ندارد حجم : 7.17 مگابايت دانلود با لينک مستقيم دانلود با لینک کمکی

دانلود مداحی جواد مقدم کربلا خونمه از چی دل بکنم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 256
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 262
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 386
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,329
  • بازدید ماه : 3,086
  • بازدید سال : 27,390
  • بازدید کلی : 318,676